ESI20

€ 275,00

Prijs per deelnemer, inclusief studiemateriaal, certificaat, koffie/thee en een uitgebreide lunch, exclusief 21% BTW.

Plan je training
Filter locatie
september 2020
ma
di
wo
do
vr
za
zo
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4

Prijs per deelnemer, inclusief studiemateriaal, certificaat, koffie/thee en een uitgebreide lunch, exclusief 21% BTW.

Onze lesmethode: Active Learning

Bij Active Learning word je gecoacht bij het ontwikkelen van vaardigheden die voor jou persoonlijk cruciaal zijn. De methode sluit goed aan bij hoe mensen leren, en houdt rekening met wat jij al weet en kunt. Als je erover nadenkt, is het zo logisch als wat. Lees hier alles over Active Learning

Omschrijving training ESI 20

Microsoft Dynamics 365 for Customer Service biedt iedere organisatie de kans op succes met klanten. Gebruik makend van tools zoals automatische case creation en wachtrij management maak je tijd vrij om deze te besteden aan dingen waar je een grotere toegevoegde waarde kan zijn, namelijk direct bij je klanten.

Na afronding van deze training Microsoft Dynamics 365 Customer Service kun je:

- De customer service app installeren en configureren.

- Veel voorkomende customer service scenario’s identificeren.

- Het proces van het oplossen van een case afronden.

- Customer service data analyseren.

- Case management record processing automatiseren.

- Kennis artikelen gebruiken en creëren.

- Gebruikersrechten en service level agreements gebruiken en creëren.

Voor wie is de training ESI 20 geschikt?

Let op, deze training is alleen te boeken voor cursisten die deel uit maken van het Enterprise Skills Initiative (ESI) programma.

De Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement For Customer Service training is bedoeld voor mensen die te maken hebben met experts, stakeholders en het configureren van de solutions en applicaties. Deze training is bedoeld voor jou als je solutions verzint die out of de box zijn.

Wist jij dat deze training ook bij jouw bedrijf uitgevoerd kan worden? Zo volg je een maatwerk IT training (incompany it training) met al je collega's. Jij kunt de training nog specifieker voor jouw bedrijf laten inrichten en het is zelfs mogelijk om een geheel maatwerk traject door ons te laten ontwerpen. Je bespaart reiskosten en reistijd voor de deelnemers, doordat onze trainer bij jou op locatie komt. Op deze manier kun je meerdere deelnemers van jouw organisatie dezelfde training laten volgen. Dat is efficiënt en effectief! Onze gekwalificeerde en ervaren trainers helpen je graag met actuele zaken die spelen op de werkvloer. Samen heb je een gemeenschappelijke opleidingsbehoefte en daar gaan we je bij helpen.

Algemeen

Wij kunnen trainingen op deze manier aanbieden door onze unieke Active Learning methode. Je zit in een klas met maximaal 8 cursisten en wordt begeleid door één van de beste trainers op het betreffende vakgebied. Waar mogelijk wordt de leerstof klassikaal behandeld, maar het grootste deel van de training wordt individueel benaderd. Dit heeft als voordeel dat je in je eigen tempo kunt werken en alleen aandacht besteedt aan die onderdelen waar je training voor nodig hebt. Op deze manier is het mogelijk om tot 40% voordeliger te trainen.

Nee, er is een computer geïnstalleerd, er ligt een boek en een kladblok met pen. Koffie, thee en lunch is inclusief.
Evt. kun je wel een werkelijke situatie uit je dagelijkse werkzaamheden bespreken tijdens de training.

Je kunt altijd contact met ons opnemen. Als je de contactgegevens van je trainer hebt, kun je hem of haar een e-mail sturen met de betreffende screendumps en of bijlages. Als je geen contactgegevens hebt van je trainer, kun je natuurlijk ook je e-mail sturen naar info@master-it.nl. Je mail wordt dan doorgestuurd.

Examen

Iedere cursist is natuurlijk anders. Wij raden aan om na de training rekening te houden met zo’n 30 tot 45 uur zelfstudie.

Volg een training, lees het boek nog eens door, bouw een eigen systeem na, oefen met behulp van goedgekeurde oefenexamens (geen braindumps), analyseer de foute antwoorden, gebruik internet hiervoor; zoek op Youtube en internet naar extra materiaal en demo filmpjes.

Als je meerdere keren 80% van de oefenvragen goed hebt, zonder dat je ze uit je hoofd kent.

Dit kan dagelijks op verschillende locaties in het land. Klik onderaan op de pagina op "Examen plannen" om meer informatie te krijgen over het inplannen van een examen.

Na de eerste keer zakken, kan het examen herkanst worden na één week. En als je voor de tweede keer zakt, na twee weken. De derde keer, na drie weken en zo telkens verder. Als je 6 keer gezakt bent voor een examen in 1 jaar, moet je een jaar wachten (dit laatste geldt dus niet als je dit jaar 4 keer bent gezakt en het jaar daarvoor 2 keer, dan heb je nu dus nog 2 kansen dit jaar).

Het herexamen kan ook via de website aangevraagd worden zoals het eerste examen.

Dat is het praktische deel. Wat betreft de inhoud: Blijf positief, zie het examen als een echt oefenexamen. Schrijf, zo snel mogelijk, op met welke soort vragen je moeite had of hebt moeten gokken. Dit zijn de punten waarop je nog extra moet oefenen. Laat het dan even rusten voor een paar dagen. Begin daarna weer met je studie. Focus niet alleen op de zaken die je niet wist maar geef ze wel extra aandacht.

8.5
Ad van den Brand volgde de training Querying Microsoft SQL Server 2012
Zelf je snelheid bepalen, na gelang je voorkennis. En altijd goede ondersteuning wanneer je het nodig hebt. De locatie is perfect, makkelijk bereikbaar per openbaar vervoer of met de auto. Ideale training

Voorkennis

Voor het volgen van deze Microsoft Dynamics 365 Customer Service training is geen specifieke voorkennis vereist. Algemene IT kennis wordt echter wel aangeraden.