CWS-115

€ 1.295,00
2  dagen

Prijs per deelnemer, inclusief studiemateriaal, certificaat, koffie/thee en een uitgebreide lunch, exclusief 21% BTW.

Plan je training
Filter locatie
Er zijn momenteel (nog) geen data bekend. Toch kun je je gewoon inschrijven, wij nemen dan contact met u op om de best passende mogelijkheid te bespreken.

Prijs per deelnemer, inclusief studiemateriaal, certificaat, koffie/thee en een uitgebreide lunch, exclusief 21% BTW.

Onze lesmethode: Active Learning

Bij Active Learning word je gecoacht bij het ontwikkelen van vaardigheden die voor jou persoonlijk cruciaal zijn. De methode sluit goed aan bij hoe mensen leren, en houdt rekening met wat jij al weet en kunt. Als je erover nadenkt, is het zo logisch als wat. Lees hier alles over Active Learning

Omschrijving training CWS-115 Citrix Virtual Apps and Desktops 7 Help Desk Support

In deze CWS-115 training over Citrix Help Desk Support-training leer je eindgebruikers te ondersteunen die toegang hebben tot virtuele apps en desktops als onderdeel van een Citrix-oplossing.

Leer hoe je Citrix Director kunt gebruiken om te communiceren met gebruikerssessies en om informatie vast te leggen voor het oplossen van problemen of het escaleren naar het beheerteam. Krijg basiskennis over de Citrix Virtual Apps and Desktops-technologie en inzicht in hoe componenten op elkaar inwerken. Verder leer je over veelvoorkomende gebruikersgerelateerde problemen en hoe je een methodische aanpak toepast om deze problemen op te lossen met behulp van scenario's uit de echte wereld. Aan het einde van de training kan je problemen van eindgebruikers op de juiste manier oplossen of escaleren.

Na deze training kan je:

Ondersteunen van eindgebruikers die verbinding maken met Citrix Virtual Apps and Desktops via Citrix Workspace App

Citrix Director gebruiken om informatie te verzamelen en interactie te hebben met gebruikerssessies

Een methodologie om gebruikersgerelateerde problemen te benaderen

Een goed begrip van de Citrix Virtual Apps and Desktops-oplossing en de rol van de componenten

Voor wie is de training CWS-115 Citrix Virtual Apps and Desktops 7 Help Desk Support geschikt?

Deze training CWS-115 is bedoeld voor iedereen die een Citrix Virtual Apps and Desktops-oplossing ondersteunen in een helpdesk of servicedesk. De ideale kandidaat voor deze training werkt samen met eindgebruikers om problemen op te lossen en op te lossen.

Algemeen

Wij kunnen trainingen op deze manier aanbieden door onze unieke Active Learning methode. Je zit in een klas met maximaal 8 cursisten en wordt begeleid door één van de beste trainers op het betreffende vakgebied. Waar mogelijk wordt de leerstof klassikaal behandeld, maar het grootste deel van de training wordt individueel benaderd. Dit heeft als voordeel dat je in je eigen tempo kunt werken en alleen aandacht besteedt aan die onderdelen waar je training voor nodig hebt. Op deze manier is het mogelijk om tot 40% voordeliger te trainen.

Nee, er is een computer geïnstalleerd, er ligt een boek en een kladblok met pen. Koffie, thee en lunch is inclusief.
Evt. kun je wel een werkelijke situatie uit je dagelijkse werkzaamheden bespreken tijdens de training.

Je kunt altijd contact met ons opnemen. Als je de contactgegevens van je trainer hebt, kun je hem of haar een e-mail sturen met de betreffende screendumps en of bijlages. Als je geen contactgegevens hebt van je trainer, kun je natuurlijk ook je e-mail sturen naar info@master-it.nl. Je mail wordt dan doorgestuurd.

Examen

Iedere cursist is natuurlijk anders. Wij raden aan om na de training rekening te houden met zo’n 30 tot 45 uur zelfstudie.

Volg een training, lees het boek nog eens door, bouw een eigen systeem na, oefen met behulp van goedgekeurde oefenexamens (geen braindumps), analyseer de foute antwoorden, gebruik internet hiervoor; zoek op Youtube en internet naar extra materiaal en demo filmpjes.

Als je meerdere keren 80% van de oefenvragen goed hebt, zonder dat je ze uit je hoofd kent.

Dit kan dagelijks op verschillende locaties in het land. Klik onderaan op de pagina op "Examen plannen" om meer informatie te krijgen over het inplannen van een examen.

Na de eerste keer zakken, kan het examen herkanst worden na één week. En als je voor de tweede keer zakt, na twee weken. De derde keer, na drie weken en zo telkens verder. Als je 6 keer gezakt bent voor een examen in 1 jaar, moet je een jaar wachten (dit laatste geldt dus niet als je dit jaar 4 keer bent gezakt en het jaar daarvoor 2 keer, dan heb je nu dus nog 2 kansen dit jaar).

Het herexamen kan ook via de website aangevraagd worden zoals het eerste examen.

Dat is het praktische deel. Wat betreft de inhoud: Blijf positief, zie het examen als een echt oefenexamen. Schrijf, zo snel mogelijk, op met welke soort vragen je moeite had of hebt moeten gokken. Dit zijn de punten waarop je nog extra moet oefenen. Laat het dan even rusten voor een paar dagen. Begin daarna weer met je studie. Focus niet alleen op de zaken die je niet wist maar geef ze wel extra aandacht.

8.5
Anton Arntz volgde de training Installing and Configuring Microsoft Windows Server 2012 R2
Ik heb mijn eerste training bij Master it als ontzettend plezierig ervaren. De mix tussen zelfstudie en uitleg was voor mij perfect. Het leslokaal was prima ingericht en de trainer was uitstekend op de hoogte van de stof. Ik zie mijn volgende trainingen bij Master it met plezier tegemoet.

Voorkennis

Deze training vereist weinig tot geen ervaring met Citrix Virtual Apps and Desktops.