MB-220

€ 1.890,00
4  dagen

Prijs per deelnemer, inclusief studiemateriaal, certificaat, koffie/thee en een uitgebreide lunch, exclusief 21% BTW.

Plan je training
Filter locatie
september 2019
ma
di
wo
do
vr
za
zo
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6

Prijs per deelnemer, inclusief studiemateriaal, certificaat, koffie/thee en een uitgebreide lunch, exclusief 21% BTW.

Onze lesmethode: Active Learning

Bij Active Learning word je gecoacht bij het ontwikkelen van vaardigheden die voor jou persoonlijk cruciaal zijn. De methode sluit goed aan bij hoe mensen leren, en houdt rekening met wat jij al weet en kunt. Als je erover nadenkt, is het zo logisch als wat. Lees hier alles over Active Learning

Omschrijving training Dynamics 365 for Marketing

Evenementen, webinars en surveys zijn vaak een cruciaal onderdeel van hoe marketing de klanten bereikt. Evenementen en webinars bevatten veel bewegende en flexibele onderdelen, daardoor zijn ze moeilijk te beheren. Dynamics 365 voor Marketing vereenvoudigt dit proces door het bijeenbrengen van planningsdata in één centrale locatie en door het aanbieden van uitvoerende kanalen. Surveys worden weliswaar ingezet na het evenement maar deze kunnen ook gebruikt worden door de marketing lifecycle heen om voor constante feedback te zorgen. Door middel van Microsoft’s Voice of the Customer solution kunnen surveys makkelijk opgezet, beheerd en uitgevoerd worden. De eerste dag van de vierdaagse training leer je alles over het opzetten en beheren van events.
De laatste drie dagen gaan over marketingtransformatie, organisatie en groei. Met behulp van Dynamics 365 for Marketing kun je vooruitzichten in business omzetten. Vind en haal meer leads binnen door verder te gaan dan de basis marketing via email. Verbind sales en marketing, automatiseer processen en maak slimmere beslissingen om zo je marketing ROI te maximaliseren. Deze training zal de diepte in gaan op gebied van leadcreatie, -beheer en leadgeneratie. Leer hoe je emailmarketing berichten creëert door gebruik te maken van de advanced designer functionaliteit. Dynamics 365 for Marketing zorgt ervoor dat jij klanttrajecten kan gebruiken om een model te creëren dat helpt met het begeleiden van de klanten van een geselecteerd marketingsegment. Je maakt hierbij gebruik van automated marketing geautomatiseerde, activiteit generatie, interactieve besluiten en meer.
Na afronding van deze training kun je:

  • De mogelijkheden voor het plannen van evenement opzetten en beheren.
  • Een evenement messaging creëren, het event portal aanpassen en registraties en check-ins beheren.
  • Surveys ontwerpen, configureren en distribueren.
  • Evenement en surveyinzichten begrijpen.
  • Geavanceerde instellingen configureren.
  • Marketing content, templates en integraties beheren.
  • Leads creëren en beheren.
  • Door middel van lead scoring modellen de staat van sales beoordelen.
  • Segments, subscription centers, lists en dubbele opt-ins creëren en beheren.
  • Emailberichten creëren en ontwerpen.
  • Customer Journeys opzetten en invoeren
  • Inzichten over klanten zien, begrijpen en beheren.

Voor wie is de training Dynamics 365 for Marketing geschikt?

Deze training is bedoeld voor IT of Marketing Professionals die Dynamics 365 for Marketing willen gebruiken.

Algemeen

Wij kunnen trainingen op deze manier aanbieden door onze unieke Active Learning methode. Je zit in een klas met maximaal 8 cursisten en wordt begeleid door één van de beste trainers op het betreffende vakgebied. Waar mogelijk wordt de leerstof klassikaal behandeld, maar het grootste deel van de training wordt individueel benaderd. Dit heeft als voordeel dat je in je eigen tempo kunt werken en alleen aandacht besteedt aan die onderdelen waar je training voor nodig hebt. Op deze manier is het mogelijk om tot 40% voordeliger te trainen.

Nee, er is een computer geïnstalleerd, er ligt een boek en een kladblok met pen. Koffie, thee en lunch is inclusief.
Evt. kun je wel een werkelijke situatie uit je dagelijkse werkzaamheden bespreken tijdens de training.

Je kunt altijd contact met ons opnemen. Als je de contactgegevens van je trainer hebt, kun je hem of haar een e-mail sturen met de betreffende screendumps en of bijlages. Als je geen contactgegevens hebt van je trainer, kun je natuurlijk ook je e-mail sturen naar info@master-it.nl. Je mail wordt dan doorgestuurd.

Examen

Iedere cursist is natuurlijk anders. Wij raden aan om na de training rekening te houden met zo’n 30 tot 45 uur zelfstudie.

Volg een training, lees het boek nog eens door, bouw een eigen systeem na, oefen met behulp van goedgekeurde oefenexamens (geen braindumps), analyseer de foute antwoorden, gebruik internet hiervoor; zoek op Youtube en internet naar extra materiaal en demo filmpjes.

Als je meerdere keren 80% van de oefenvragen goed hebt, zonder dat je ze uit je hoofd kent.

Dit kan dagelijks op verschillende locaties in het land. Klik onderaan op de pagina op "Examen plannen" om meer informatie te krijgen over het inplannen van een examen.

Na de eerste keer zakken, kan het examen herkanst worden na één week. En als je voor de tweede keer zakt, na twee weken. De derde keer, na drie weken en zo telkens verder. Als je 6 keer gezakt bent voor een examen in 1 jaar, moet je een jaar wachten (dit laatste geldt dus niet als je dit jaar 4 keer bent gezakt en het jaar daarvoor 2 keer, dan heb je nu dus nog 2 kansen dit jaar).

Het herexamen kan ook via de website aangevraagd worden zoals het eerste examen.

Dat is het praktische deel. Wat betreft de inhoud: Blijf positief, zie het examen als een echt oefenexamen. Schrijf, zo snel mogelijk, op met welke soort vragen je moeite had of hebt moeten gokken. Dit zijn de punten waarop je nog extra moet oefenen. Laat het dan even rusten voor een paar dagen. Begin daarna weer met je studie. Focus niet alleen op de zaken die je niet wist maar geef ze wel extra aandacht.

8.5
Martijn Avis volgde de training Software Development Fundamentals
Prima faciliteiten, goed bereikbaar en uitstekende ondersteuning van de verschillende trainers. Ik ben ervan overtuigd dat deze training mij enorm gaat helpen bij mijn werkzaamheden en bij het vinden van een mooie positie.

Voorkennis

Voor het volgen van deze training dien je te beschikken over:

  • Basiskennis van de beginselen van Dynamics 365 en kennis van marketing principes, strategieën en procedures.