Customer Relationship Management (CRM) is een strategie om het contact met huidige en potentiŽle klanten van je bedrijf te optimaliseren. Bij de CRM werkwijze staat het verbeteren van de klantervaring centraal, wat moet leiden tot hogere inkomsten. GeÔnteresseerd? Lees hieronder meer over CRM als bedrijfsstrategie en software oplossing.


De voordelen van CRM

Als groeiend bedrijf is het vinden, winnen en behouden van klanten een belangrijke kerntaak om bij te blijven binnen de altijd veranderende markt. Met behulp van een CRM strategie zorg je ervoor dat de klantervaring centraal gezet wordt binnen je bedrijf. Doormiddel van CRM software zoals Microsoft Dynamics CRM is het mogelijk om klantinformatie, leads, accounts, etc.  centraal op te slaan en te zorgen dat iedereen er tegelijk aan kan werken. Op die manier is er nooit meer iemand niet op de hoogte. In feite is de software dus een enorme communicatie-tool. Enkele voordelen van CRM zijn dus:
  • Hogere klanttevredenheid leidt tot een hogere omzet.
  • Niet langer langs elkaar werken met gestroomlijndere communicatie.
  • Het contact met de individuele klant staat centraal.
  • CRM software helpt je bij het optimaliseren van bedrijfsprocessen.

CRM software

Er bestaat veel CRM software, marktleider is echter Microsofts Dynamics CRM, welke geschikt is voor zowel MKB als grote spelers. De software is erop gericht om het binnenhalen en behouden van klanten zo efficiŽnt mogelijk te laten verlopen. Integratie met veel vertrouwde tools zoals Outlook en Office365 wordt ondersteund. Dit maakt Dynamics CRM een lekker gebruiksvriendelijk en overzichtelijk systeem. Bij Master it Training leer je met behulp van onze Active Learning methode precies hoe ook jij Dynamics CRM optimaal kunt gebruiken.

CRM bij Master it Training

Wil jij nu leren hoe je de Microsoft Dynamics CRM applicaties installeert, aanpast en configureert? Dan hebben wij bij Master it de volgende Active Learning trainingen voor jou!
  • De Training Sales Management voor Microsoft Dynamics CRM 2013 (MS80546); Binnen één dag trainen wij jou in de mogelijkheden van Sales Management binnen Dynamics CRM 2013. Deze training geeft je inzichten in sales proces informatie en introduceert tools waarmee je sales informatie kunt analyseren en rapporteren. Voor deze training is het belangrijk om algemene kennis van Microsoft Windows en Office te hebben.
  • De Training Customization And Configuration in Microsoft Dynamics CRM 2015 (MS55168); In 3 dagen leer je met behulp van handige modules hoe je o.a. Applicaties aanpast en configureert. Meer ervaring met o.a. Dynamics CRM 2015, Applicaties, Microsoft SQL Server en relationele database functionaliteiten zijn vereist.
  • De Training Installing and Deploying Microsoft Dynamics CRM 2015 (MS5169); In deze 2 daagse training leer je o.a. de Dynamics CRM 2015 Server en Client voor Microsoft Outlook te installeren en uit te rollen. Je zult daarnaast kennis opdoen over o.a. het installeren en configureren van diverse email componenten en het upgraden van oudere versies van CRM. Ervaring met o.a. Windows Server, Active Directory, SQL Server en Outlook zijn vereist.

Sparren over welke training het meest geschikt is voor jou? Chat met ons voor direct advies.

Chat met ons

Daarnaast bieden wij bij een hoop andere trainingen aan over Microsoft Dynamics CRM. Je vindt ze HIER of neem contact met ons op via 040-2323390 of  info@master-it.nl.