Zoals al in september is aangekondigd is de nieuwste versie van Microsoft Dynamics CRM 2016 een feit. In de afgelopen jaren heeft Microsoft Dynamics zich gericht op een transformatie van CRM. Daarbij is hoofdzakelijk nagedacht over het benutten van de kracht van de cloud om bedrijven te helpen. Nieuwe Online users kunnen het al meteen gaan gebruiken. Gebruikers op locatie kunnen Microsoft Dynamics 2016 downloaden.

CRM 2016 Online en op locatie is beschikbaar in 130 landen en in 44 talen. Nieuwe Online users kunnen het al meteen gaan gebruiken. Gebruikers op locatie kunnen Microsoft Dynamics 2016  downloaden  bij MSDN-subscriber downloads.
 

Wat heeft Microsoft Dynamics CRM 2016 te bieden?


 Het brengt alles wat Microsoft te bieden heeft m.b.t. de productiviteit en intelligentie. Samen met Cortana kunnen geavanceerde analyses en machine leer mogelijkheden van de Cortana Analytics Suite gemaakt worden:
  • Intelligente verkoop met aanbevelingen, zodat verkopers kunnen voorspellen welke producten en diensten een klant nodig heeft tijdens de verkoopcyclus.
  • Intelligente klantenservice met kennis artikelen, aanbevelingen aan agenten met antwoorden op vragen machtigen zodat ze effectiever klant gevallen kunnen oplossen om problemen ter plekke op te lossen.
  • Intelligente machine leer mogelijkheden voeden met sentiment analyse, evenals de mogelijkheid om grote stromen van gegevens te verwerken tot sociale berichten. Dit heeft de meeste kans om nieuwe leads te detecteren of klantenservice vragen.  
  • Intelligente samenwerking met Delve functionaliteit om trending content die het meest relevant is te verkijgen. 
Verbeteringen in Microsoft Dynamics CRM 2016Er zijn ook aanzienlijke verbeteringen in de productiviteit, mobiliteit en klantenservice van Microsoft Dynamics CRM 2016 aangebracht:

1. Productiviteit
Mogelijkheden in CRM 2016 zijn naadloos ge´ntegreerd in productiviteitstools, inclusief Office 365. In CRM 2016, is de CRM-applicatie voor Outlook verbeterd, geleverde sjablonen voor onze meeslepende Excel ervaring. Dit vereenvoudigd de creatie van gepersonaliseerde verkoop documenten in Word en enabled naadloze toegang tot contextuele CRM documenten over SharePoint, Office 365 Groepen en Microsoft Onedrive for Business.
 
 
2. Mobiliteit
CRM 2016 beschikt over volledige offline mobiele mogelijkheden voor telefoons en tablets. Ook heeft het de mogelijkheid om taak-gebaseerde mobiele apps, Mobile Application Management met Microsoft Intune en de volgende generatie Cortana integratie die CRM-gegevens oppervlakken kent. Dit t.b.v. de belangrijkste sales activiteiten, accounts en aanbiedingen, en mobile marketing met SMS-mogelijkheden verkrijgbaar met Dynamics Marketing in vier landen.

 
3. Unified service
CRM 2016 levert één ge´ntegreerde oplossing voor Customer Service over self-service, de agent bijgestaan service en field service.  
 
 
 
Veel succes en plezier met het ontdekken van Microsoft Dynamics 2016!