MS6293

€ 1.345,00
3  dagen

Prijs per deelnemer, inclusief studiemateriaal, certificaat, koffie/thee en een uitgebreide lunch, exclusief 21% BTW.

Plan je training
Filter locatie
september 2017
ma
di
wo
do
vr
za
zo
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1

Prijs per deelnemer, inclusief studiemateriaal, certificaat, koffie/thee en een uitgebreide lunch, exclusief 21% BTW.

Onze lesmethode: Active Learning

Bij Active Learning word je gecoacht bij het ontwikkelen van vaardigheden die voor jou persoonlijk cruciaal zijn. De methode sluit goed aan bij hoe mensen leren, en houdt rekening met wat jij al weet en kunt. Als je erover nadenkt, is het zo logisch als wat. Lees hier alles over Active Learning

Omschrijving training Troubleshooting and Supporting Windows 7 in the Enterprise

Deze training is ontwikkeld voor Informatie Technologie (IT) professionals die ervaring hebben met Windows XP en Windows Vista en die werken als Windows 7 Enterprise Desktop Support Technici (EDST) in tweedelijns support omgevingen. Het doel van deze training is om deze individuen in staat te stellen tot het ondersteunen van een Windows 7 besturingssysteem en het oplossen van technische problemen binnen een Windows 7 en Windows Server 2008 R2 netwerk omgeving.

Deze training is de ideale voorbereiding om het volgende examen te behalen: 70-685 Windows 7, Enterprise Desktop Support Technician. Bij afronding van dit examen ben je Microsoft Specialist.

Aan het einde van de training zullen de kandidaten bekend zijn met het proces voor het opzetten en gebruiken van troubleshooting methoden, en de EDST rol en verantwoordelijkheden. Daarbij, zullen deelnemers bekend raken met verscheidene troubleshooting tools en technieken waardoor zij in staat zijn om de volgende Windows 7 problemen op te lossen binnen een enterprise netwerk omgeving:

  • Opstarten;
  • Group Policy;
  • Hardware en stuurprogramma’s van devices;
  • Performance;
  • Netwerkconnectiviteit;
  • Remote connectiviteit;
  • Gebruikersprofielen en inloggen;
  • Beveiliging;
  • Applicaties.

Na afronding van deze training kan je:

  • Het proces voor het opzetten en gebruiken van troubleshooting methoden beschrijven, en de EDST rol en verantwoordelijkheden definiëren;
  • Problemen met betrekking tot opstarten van een Windows 7 computer oplossen;
  • Problemen met “client”-configuraties en Group Policy Object (GPO) applicaties oplossen;
  • Problemen met hardware devices, stuurprogramma’s hiervan, en performance problemen oplossen;
  • Netwerkconnectiviteit problemen oplossen;
  • Remote connectiviteit problemen oplossen;
  • Inlogproblemen en problemen met resource access oplossen;
  • Beveiligingssysteem problemen, zoals Encrypting File Systems (EFS) BitLocker Drive Encryption en bestandstoegang oplossen;
  • Problemen met het besturingssysteem en applicaties oplossen.

Voor wie is de training Troubleshooting and Supporting Windows 7 in the Enterprise geschikt?

Onder de primaire doelgroep van deze training vallen Enterprise Desktop Support Technici (EDST) die tweedelijns ondersteuning leveren. Onder de secundaire doelgroep valt de Desctop Support Technicus (DST) in een Upper MORG organisatie.

EDSTs zijn ervaren IT professionals die een breed scala aan problemen met desktop besturingssystemen, desktop applicaties, mobile apparaten, netwerk en hardware ondersteunen. EDSTs combineren hun technisch expertise met probleemoplossing-, besluitvaardigheid skills en hun diepgaande begrip van de business en de technische omgeving, om zo support issues snel op te lossen. Ze overwegen alle variabelen, verantwoorden hun besluiten met een logische probleemoplossingsaanpak, en wegen compromissen tegen elkaar af, zich houdend aan de bedrijfs- en technische vereisten en grenzen. EDSTs zijn primair verantwoordelijk voor het onderhouden en ondersteunen van desktop PCs, het installeren en testen van line-of-business applicaties bij eindgebruiker computers, en het fysiek uitvoeren van aanpassingen aan- of nieuwe images plaatsen op- eindgebruikers desktops wanneer dat nodig is.

EDSTs hebben al ervaring met eerdere versies van Microsoft Windows desktop besturingssystemen en mogelijk ook ervaring met Microsoft Windows Server besturingssystemen. Het werk vereist dat ze hun kennis en vaardigheden up-to-date houden met de nieuwste versies en updates van de technologie zoals die binnen de bedrijfsomgeving gedefinieerd wordt. Ze gebruiken EMS/Powershell scripts voor routine werkzaamheden en bulk uitvoerwerkzaamheden. Ze voeren het gros van de server beheerstaken remote uit door middel van de Terminal Server of andere lokaal geïnstalleerde beheers tools.

Algemeen

Wij kunnen trainingen op deze manier aanbieden door onze unieke Active Learning methode. Je zit in een klas met maximaal 8 cursisten en wordt begeleid door één van de beste trainers op het betreffende vakgebied. Waar mogelijk wordt de leerstof klassikaal behandeld, maar het grootste deel van de training wordt individueel benaderd. Dit heeft als voordeel dat je in je eigen tempo kunt werken en alleen aandacht besteedt aan die onderdelen waar je training voor nodig hebt. Op deze manier is het mogelijk om tot 40% voordeliger te trainen.

Nee, er is een computer geïnstalleerd, er ligt een boek en een kladblok met pen. Koffie, thee en lunch is inclusief.
Evt. kun je wel een werkelijke situatie uit je dagelijkse werkzaamheden bespreken tijdens de training.

Je kunt altijd contact met ons opnemen. Als je de contactgegevens van je trainer hebt, kun je hem of haar een e-mail sturen met de betreffende screendumps en of bijlages. Als je geen contactgegevens hebt van je trainer, kun je natuurlijk ook je e-mail sturen naar info@master-it.nl. Je mail wordt dan doorgestuurd.

Examen

Iedere cursist is natuurlijk anders. Wij raden aan om na de training rekening te houden met zo’n 30 tot 45 uur zelfstudie.

Volg een training, lees het boek nog eens door, bouw een eigen systeem na, oefen met behulp van goedgekeurde oefenexamens (geen braindumps), analyseer de foute antwoorden, gebruik internet hiervoor; zoek op Youtube en internet naar extra materiaal en demo filmpjes.

Als je meerdere keren 80% van de oefenvragen goed hebt, zonder dat je ze uit je hoofd kent.

Dit kan dagelijks op verschillende locaties in het land. Klik onderaan op de pagina op "Examen plannen" om meer informatie te krijgen over het inplannen van een examen.

Na de eerste keer zakken, kan het examen herkanst worden na één week. En als je voor de tweede keer zakt, na twee weken. De derde keer, na drie weken en zo telkens verder. Als je 6 keer gezakt bent voor een examen in 1 jaar, moet je een jaar wachten (dit laatste geldt dus niet als je dit jaar 4 keer bent gezakt en het jaar daarvoor 2 keer, dan heb je nu dus nog 2 kansen dit jaar).

Het herexamen kan ook via de website aangevraagd worden zoals het eerste examen.

Dat is het praktische deel. Wat betreft de inhoud: Blijf positief, zie het examen als een echt oefenexamen. Schrijf, zo snel mogelijk, op met welke soort vragen je moeite had of hebt moeten gokken. Dit zijn de punten waarop je nog extra moet oefenen. Laat het dan even rusten voor een paar dagen. Begin daarna weer met je studie. Focus niet alleen op de zaken die je niet wist maar geef ze wel extra aandacht.

Studiemateriaal
Bij deze training wordt er gebruik gemaakt van officieel, digitaal, Engelstalig lesmateriaal van Microsoft (Digital MOC). Lees hier meer informatie over Digital MOC.

8.5
Martijn Avis volgde de training Software Development Fundamentals
Prima faciliteiten, goed bereikbaar en uitstekende ondersteuning van de verschillende trainers. Ik ben ervan overtuigd dat deze training mij enorm gaat helpen bij mijn werkzaamheden en bij het vinden van een mooie positie.

Deze training is onderdeel van de certificering Microsoft MCITP

Voorkennis

Aanvullend op professionele ervaring, dien je voor deelname aan deze training te beschikken over de volgende technische kennis:

  • “Networking fundamentals”, inclusief TCP/IP/User Datagram Protocol (UDP), Domain Name System (DNS);
  • Microsoft Active Directory principes en beheer;
  • Microsoft Windows Server 2008 fundamentals;
  • Microsoft Windows Client fundamentals;
  • Fundamenteel gebruik van het 2010 Microsoft Office systeem of het 2007 Microsoft Office systeem.

Deelnemers aan deze training kunnen voldoen aan de bovengenoemde vereisten door het volgen van de volgende onderstaande trainingen, of door het verkrijgen van gelijkwaardige kennis van:

  • Course 6292: Installing and Configuring Windows 7 Client;
  • Course 6420: Fundamentals of Windows Server 2008.
Examen