MS80545

€ 450,00

Prijs per deelnemer, inclusief studiemateriaal, certificaat, koffie/thee en een uitgebreide lunch, exclusief 21% BTW.

Plan je training
Filter locatie
augustus 2017
ma
di
wo
do
vr
za
zo
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3

Prijs per deelnemer, inclusief studiemateriaal, certificaat, koffie/thee en een uitgebreide lunch, exclusief 21% BTW.

Omschrijving training Microsoft Dynamics CRM 2013 Customer Service

Deze training richt zich op hoe de organisatie zorgt voor klanttevredenheid door bedrijfsprocessen te automatiseren binnen Microsoft Dynamics CRM 2013. Deze training geeft je inzicht in alle formidabele functionaliteiten en mogelijkheden op het gebied van Customer Service en Service Scheduling binnen Microsoft Dynamics CRM 2013.

Daarbij begeleidt deze training de deelnemers door het gehele proces van omgang met klanten binnen Microsoft Dynamics CRM 2013, inclusief het oplossen van klachten van klanten en problemen met services op een kosteneffectieve manier. Bovendien biedt deze training inzicht in het beheren van alle gerelateerde correspondentie, documenten, contacten en conversaties. Deze training geeft een rijk en relevant beeld van de klant en voorziet de deelnemers van nuttige inzichten, inclusief het gebruik van kennismanagement in een centrale kennisbank.

Na afronding van deze training kun je:

  • De verzameling van termen, uitdrukkingen en elementen identificeren die nodig zijn om effectief te werken met Customer scenario’s en terminologie;
  • Herkennen waarom “cases” de belangrijkste “record type” voorstellen in service management en staan voor een service;
  • Gebruik maken van Queues voor het organiseren en opslaan van activiteiten en “cases” die verwerkt moeten worden;
  • Effectief zoeken binnen de kennisbank van een verzameling documenten die gebruikt zijn om “cases” op te lossen door de klantenservice medewerkers;
  • Gebruik maken van Contract Management voor het specificeren van de mate van support services waar een klant recht op heeft;
  • De rapportage functionaliteit gebruiken om inzicht te krijgen in trends, performance en het vinden van kansen en potentiële issues;
  • Goal Management functionaliteiten toepassen voor het volgen van progressie ten opzichte van de doelstellingen van de “key performance indicators”;
  • Gebruik maken van Service Scheduling functionaliteiten en begrijpen hoe deze ontwikkeld zijn om organisaties te helpen diensten te verlenen die complexe combinaties van resources vereisen.

Voor wie is de training Microsoft Dynamics CRM 2013 Customer Service geschikt?

Deze training is bedoeld voor iedereen die gebruik wil maken van Microsoft Dynamics CRM 2013, bijvoorbeeld voor een implementatie of voor het onderhouden en ondersteunen in de organisatie. De training is geschikt voor medewerkers verantwoordelijk voor de klantenservice, beheerders, service planners, office managers, CEO’s en consultants die een basiskennis willen krijgen van de functionaliteiten van de applicatie.

Algemeen

Wij kunnen trainingen op deze manier aanbieden door onze unieke Active Learning methode. Je zit in een klas met maximaal 8 cursisten en wordt begeleid door één van de beste trainers op het betreffende vakgebied. Waar mogelijk wordt de leerstof klassikaal behandeld, maar het grootste deel van de training wordt individueel benaderd. Dit heeft als voordeel dat je in je eigen tempo kunt werken en alleen aandacht besteedt aan die onderdelen waar je training voor nodig hebt. Op deze manier is het mogelijk om tot 40% voordeliger te trainen.

Nee, er is een computer geïnstalleerd, er ligt een boek en een kladblok met pen. Koffie, thee en lunch is inclusief.
Evt. kun je wel een werkelijke situatie uit je dagelijkse werkzaamheden bespreken tijdens de training.

Je kunt altijd contact met ons opnemen. Als je de contactgegevens van je trainer hebt, kun je hem of haar een e-mail sturen met de betreffende screendumps en of bijlages. Als je geen contactgegevens hebt van je trainer, kun je natuurlijk ook je e-mail sturen naar info@master-it.nl. Je mail wordt dan doorgestuurd.

Examen

Iedere cursist is natuurlijk anders. Wij raden aan om na de training rekening te houden met zo’n 30 tot 45 uur zelfstudie.

Volg een training, lees het boek nog eens door, bouw een eigen systeem na, oefen met behulp van goedgekeurde oefenexamens (geen braindumps), analyseer de foute antwoorden, gebruik internet hiervoor; zoek op Youtube en internet naar extra materiaal en demo filmpjes.

Als je meerdere keren 80% van de oefenvragen goed hebt, zonder dat je ze uit je hoofd kent.

Dit kan dagelijks op verschillende locaties in het land. Klik onderaan op de pagina op "Examen plannen" om meer informatie te krijgen over het inplannen van een examen.

Na de eerste keer zakken, kan het examen herkanst worden na één week. En als je voor de tweede keer zakt, na twee weken. De derde keer, na drie weken en zo telkens verder. Als je 6 keer gezakt bent voor een examen in 1 jaar, moet je een jaar wachten (dit laatste geldt dus niet als je dit jaar 4 keer bent gezakt en het jaar daarvoor 2 keer, dan heb je nu dus nog 2 kansen dit jaar).

Het herexamen kan ook via de website aangevraagd worden zoals het eerste examen.

Dat is het praktische deel. Wat betreft de inhoud: Blijf positief, zie het examen als een echt oefenexamen. Schrijf, zo snel mogelijk, op met welke soort vragen je moeite had of hebt moeten gokken. Dit zijn de punten waarop je nog extra moet oefenen. Laat het dan even rusten voor een paar dagen. Begin daarna weer met je studie. Focus niet alleen op de zaken die je niet wist maar geef ze wel extra aandacht.

Studiemateriaal
Bij deze training wordt er gebruik gemaakt van officieel, digitaal, Engelstalig lesmateriaal van Microsoft (Digital MOC). Lees hier meer informatie over Digital MOC.

8.5
Anton Arntz volgde de training Installing and Configuring Microsoft Windows Server 2012 R2
Ik heb mijn eerste training bij Master it als ontzettend plezierig ervaren. De mix tussen zelfstudie en uitleg was voor mij perfect. Het leslokaal was prima ingericht en de trainer was uitstekend op de hoogte van de stof. Ik zie mijn volgende trainingen bij Master it met plezier tegemoet.

Voorkennis

Voor deelname aan deze training dien je te beschikken over:

  • Algemene kennis van Microsoft Windows;
  • Algemene kennis van Microsoft Office;
  • Begrip van Customer Relationship Management solution processen en practices.
Examen