MS80290

€ 450,00

Prijs per deelnemer, inclusief studiemateriaal, certificaat, koffie/thee en een uitgebreide lunch, exclusief 21% BTW.

Plan je training
Filter locatie
Er zijn momenteel (nog) geen data bekend. Toch kunt u zich gewoon inschrijven, wij nemen dan contact met u op om de best passende mogelijkheid te bespreken.

Prijs per deelnemer, inclusief studiemateriaal, certificaat, koffie/thee en een uitgebreide lunch, exclusief 21% BTW.

Onze lesmethode: de Open Master Class

Met de unieke lesmethode van Master it Training train je waar en wanneer je maar wilt in je eigen tempo. Daarnaast geeft de lesmethode de garantie voor een hoog slagingspercentage. Je brengt in praktijk wat je hebt geleerd door de real life oefensituatie. Deze 4 succesfactoren zorgen ervoor dat je traint met het hoogst haalbare leerrendement. Lees hier alles over de Open Master Class

Omschrijving training Marketing Automation in Microsoft Dynamics CRM 2011

Deze training introduceert de wijze waarop Microsoft Dynamics CRM gebruikt kan worden om de effectiviteit van de marketing afdeling te vergroten. De training behandelt de toepassing van marketing campagnes, marketing lijsten en campagne templates in Microsoft Dynamics CRM. Ook komen de toepassing van campagne activiteiten en marketing lijsten in campagnes aan bod. Daarbij wordt behandeld hoe je “sales literature”, “target” producten en prijslijsten koppelt met de marketing campagnes.

Na afronding van de training kun je:

  • De voordelen van gesloten “loop” marketing onderzoeken;
  • Marketing lijsten aanmaken en gebruiken;
  • Snelle campagnes en marketing campagnes opzetten;
  • Marketing campagnes plannen en aanmaken door gebruik van templates;
  • Leads importeren;
  • Sales literatuur, “target” producten en prijslijsten linken met marketing campagnes;
  • Reacties van/op een campagne vastleggen en beheren;
  • Sales doelen stellen en beheren voor individuen en teams in de organisatie;
  • Gebruik maken van Personal Charts, System Charts en Dashboards voor het analyseren van de marketing informatie.

Voor wie is de training Marketing Automation in Microsoft Dynamics CRM 2011 geschikt?

Deze training is ontwikkeld voor nieuwe partners en klanten van Microsoft Dynamics CRM die willen leren over de beschikbare mogelijkheden voor marketing van het Microsoft Dynamics CRM product.

Algemeen

Wij kunnen trainingen op deze manier aanbieden door onze unieke Open Master Class (OMC) methode. Je zit in een klas met maximaal 8 cursisten en wordt begeleid door één van de beste trainers op het betreffende vakgebied. Waar mogelijk wordt de leerstof klassikaal behandeld, maar het grootste deel van de training wordt individueel benaderd. Dit heeft als voordeel dat je in je eigen tempo kunt werken en alleen aandacht besteedt aan die onderdelen waar je training voor nodig hebt. Op deze manier is het mogelijk om tot 40% voordeliger te trainen.

Nee, er is een computer geïnstalleerd, er ligt een boek en een kladblok met pen. Koffie, thee en lunch is inclusief.
Evt. kun je wel een werkelijke situatie uit je dagelijkse werkzaamheden bespreken tijdens de training.

Je kunt altijd contact met ons opnemen. Als je de contactgegevens van je trainer hebt, kun je hem of haar een e-mail sturen met de betreffende screendumps en of bijlages. Als je geen contactgegevens hebt van je trainer, kun je natuurlijk ook je e-mail sturen naar info@master-it.nl. Je mail wordt dan doorgestuurd.

Examen

Iedere cursist is natuurlijk anders. Wij raden aan om na de training rekening te houden met zo’n 30 tot 45 uur zelfstudie.

Volg een training, lees het boek nog eens door, bouw een eigen systeem na, oefen met behulp van goedgekeurde oefenexamens (geen braindumps), analyseer de foute antwoorden, gebruik internet hiervoor; zoek op Youtube en internet naar extra materiaal en demo filmpjes.

Als je meerdere keren 80% van de oefenvragen goed hebt, zonder dat je ze uit je hoofd kent.

Dit kan dagelijks op verschillende locaties in het land. Klik onderaan op de pagina op "Examen plannen" om meer informatie te krijgen over het inplannen van een examen.

Na de eerste keer zakken, kan het examen herkanst worden na één week. En als je voor de tweede keer zakt, na twee weken. De derde keer, na drie weken en zo telkens verder. Als je 6 keer gezakt bent voor een examen in 1 jaar, moet je een jaar wachten (dit laatste geldt dus niet als je dit jaar 4 keer bent gezakt en het jaar daarvoor 2 keer, dan heb je nu dus nog 2 kansen dit jaar).

Het herexamen kan ook via de website aangevraagd worden zoals het eerste examen.

Dat is het praktische deel. Wat betreft de inhoud: Blijf positief, zie het examen als een echt oefenexamen. Schrijf, zo snel mogelijk, op met welke soort vragen je moeite had of hebt moeten gokken. Dit zijn de punten waarop je nog extra moet oefenen. Laat het dan even rusten voor een paar dagen. Begin daarna weer met je studie. Focus niet alleen op de zaken die je niet wist maar geef ze wel extra aandacht.

Studiemateriaal
Bij deze training wordt er gebruik gemaakt van officieel, digitaal, Engelstalig lesmateriaal van Microsoft (Digital MOC). Lees hier meer informatie over Digital MOC.

8.5
Ad van den Brand volgde de training Querying Microsoft SQL Server 2012
Zelf je snelheid bepalen, na gelang je voorkennis. En altijd goede ondersteuning wanneer je het nodig hebt. De locatie is perfect, makkelijk bereikbaar per openbaar vervoer of met de auto. Ideale training

Voorkennis

Voor deelname aan deze training dien je te beschikken over:

  • Algemene praktische kennis van "customer relationship management";
  • Algemene kennis van bedrijfsprocessen;
  • Algemene praktische kennis van Microsoft Windows.